FAQ
Pytania i odpowiedzi
Często zadawane pytania
Tylko dowód osobisty.
Zawsze zalecamy bezwzględne odłączenie urządzeń (router / telewizor / dekoder / inne) od sieci energetycznej.
Nie, nie limitujemy ilości pobranych i wysyłanych danych. Limitujemy jedynie prędkość pobierania i wysyłania danych do prędkości wykupionego łącza.
Na podstawie wystawianych co miesiąc faktur, na podany na nich rachunek bankowy. Faktury są wysłane na podany przez klienta adres e-mail, aczkolwiek warto zaglądać do skrzynki "spam". Ponad to, każdy klient otrzymuje od nas dostęp do EBOK - Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, dane do logowania znajdują się na drugiej stronie umowy. Po zalogowaniu do EBOK dostępne są faktury w formie PDF do pobrania.
Awarie przyjmujemy telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 - 17:00 pod nr 32-718-62-60 lub 607-723-838. Po godzinach pracy serwisu, w weekendy oraz święta, zgłoszenia przyjmujemy SMSem pod nr tel. 607-723-838.
Przede wszystkim sprawdzić, czy prędkość jest sprawdzana przez komputer podłączony kablem do routera. Testy przez WiFi są niemiarodajne przez zakłócenia, które mogą powstać na skutek rozsyłania innych fal radiowych (nakładanie się fal), generowanych przez inne urządzenia (np. router sąsiada).
Proponujemy skorzystanie z serwisu www.speedtest.net, jako najbardziej wiarygodny portal testujący. Sugerujemy wykonanie testów prędkości do kilku różnych serwerów testowych.
Tak, ale pobieramy za tą usługę dodatkową opłatę miesięczną, której wysokość znajduje się w cenniku. Usługa ta uwzględniona jest na fakturze.
Usługa publicznego adresu IP jest realizowana w technologii NAT 1:1, publiczny adres nie jest przypisany do urządzenia klienta. Jeżeli potrzebny jest publiczny adres IP przypisany do urządzenia końcowego, prosimy o przesłanie zapytania o biznesowy dostęp do sieci Internet.
Usługa publicznego adresu IP jest realizowana w technologii NAT 1:1, publiczny adres nie jest przypisany do urządzenia klienta. Jeżeli potrzebny jest publiczny adres IP przypisany do urządzenia końcowego, prosimy o przesłanie zapytania o biznesowy dostęp do sieci Internet.
Jeszcze nie, ale pracujemy nad tym :)
Do poprawnego działania sieci WiFi w budynkach dwukondygnacyjnych i więcej, odpowiedni będzie zestaw urządzeń WiFi pracujących w technologii MESH. Zwykle wystarcza jedno urządzenie na kondygnację, aby zapewnić zasięg w całym domu. Zawsze rekomendujemy połączenie urządzeń MESH przewodowo w celu poprawnego działania i osiągnięcia wyższych prędkości. Na życzenie klienta, odpłatnie wykonujemy takie instalacje a koszty wdrożenia wyliczane są indywidualnie.